Oticlar

Oticlar to preparat dla psów i kotów do pielęgnacji uszu. Stosowany rozmiękcza i rozpuszcza woskowinę, czyści i pielęgnuje. Ułatwia przenikanie substancji czynnych leków, łagodzi i zmniejsza swędzenie.

higiena płyn flakon psy koty czyszczenie pielęgnacja rozpuszczanie woskowina łagodzenie swędzenie antyseptyk

Płyn do pielęgnacji uszu

Preparat dla psów i kotów

Opakowanie: Flakon 50 ml

Właściwości i wskazania: Ksylen zapewniający doskonałą rozpuszczalność woskowiny. Gliceryna i glikol propylenowy o działaniu rozpuszczającym, i łagodzącym. Mentol i tymol o właściwościach antyseptycznych.

Zalecenia: Pielęgnacja uszu psów i kotów w sposób regularny 1-2 razy w tygodniu. W stanach chorobowych uszu - podawać do wstępnego oczyszczenia kanału słuchowego, przed zastosowaniem właściwego środka terapeutycznego.

Instrukcja stosowania: Stosować zewnętrznie do uszu. Wprowadzać po kilka ml roztworu do kanału słuchowego i czyścić, powtarzając zabieg do uzyskania pełnego oczyszczenia ucha. Jeżeli wytwarzanie woskowiny jest bardzo obfite - można ponawiać stosowanie preparatu 1 raz dziennie przez 2-3 kolejne dni. U psów (szczególnie o zwisających uszach) cierpiących na przewlekłe zapalenie ucha zewnętrznego - codzienne stosowanie preparatu pozwala uzyskać szybszą poprawę.

Przeciwskazania: Nie stosować w zapaleniu ucha wewnętrznego. W przypadku zapalenia ucha zewnętrznego użyć preparat do wstępnego oczyszczenia przed zastosowaniem właściwego leczenia. Nie stosować u zwierząt z nadwrażliwością skórną na składniki preparatu (alergia).

Preparat należy przechowywać w temperaturze nie wyższej niż 25°C.

Przechowywać w miejscu niewidocznym i niedostępnym dla dzieci.

Skład: Ksylen; Gliceryna; Mentol; Tymol; Glikol propylenowy.