Jak to działa?

Drogi Kliencie, pragniemy zachęcić Cię do zakupów w naszym Sklepie. Oto cenne i pomocne wskazówki, abyś z łatwością mógł się po nim poruszać.

Zacznijmy od kroku nr 1 „Zaloguj się”

Możesz rozpocząć zakupy od „Rejestracji", dzięki której przy wszystkich swoich zakupach w szybki sposób zalogujesz się do serwisu. Załóż zatem indywidualne konto, podając adres e-mail oraz hasło, a następnie zarejestruj się.

Pamiętaj jednak, że rejestracja Twojego konta nie jest wymagana. Bez logowania również możesz cieszyć się wirtualnymi zakupami w naszym Sklepie.

Krok nr 2 „Start”

Na stronie startowej Sklepu widoczne są produkty objęte Promocją, która wskaże Ci aktualnie polecane przez nas produkty.

Możesz z niej skorzystać bądź bezpośrednio przejść do zakładki „Sklep”!

Krok nr 3 „Sklep”

Po lewej stronie widoczne są kategorie, które w czytelny sposób pozwolą Ci na zapoznanie się z naszą ofertą produktów. Układ kategorii możesz dowolnie rozszerzać. Spróbuj i znajdź produkt, którego szukasz!

Jeżeli znasz nazwę poszukiwanego przez Ciebie produktu, skorzystaj z wyszukiwarki znajdującej się na górze strony.

Krok nr 4 „Koszyk”

Każdy produkt dostępny w naszym Sklepie charakteryzuje się wyraźnym zdjęciem. Zachęcający krótki opis produktu, a także rozszerzona treść dotycząca wskazań, zastosowań i dawkowań. Zwróć uwagę na jednomyślną formę opisu produktu, która jest zawsze zachowana. Pragniemy ułatwić Tobie wyszukiwanie pozostałych informacji, grupując je w odpowiednie akapity, jak: Opis, Waga i Wymiary, Skład, a także skomasowane dane dotyczące Dostaw i Zwrotów (szczegóły znajdziesz w Regulaminie i na stronach Sklepu).

Chcąc wybrać produkt, wystarczy zaznaczyć opcję „Dodaj do koszyka”.

Możesz kontynuować zakupy bądź zaznaczyć opcję „Przejdź do kasy”.

Krok nr 5 „Dostawa i płatność”

Musisz wybrać metodę płatności. Zadecyduj zatem, czy ma to być opcja „Przelew bankowy”, „Zapłać online przez PayPal”, czy też „Zapłać online przez PayU"

Następnie wybierz sposób dostawy. Możesz wybrać jedną z proponowanych opcji, jak: „DPD – Kurier”, „Paczka24”, „InPost - Paczkomaty”, „Paczka pocztowa” lub też zaznaczyć opcję „Odbiór osobisty” i pojawić się osobiście po odbiór wybranego towaru w Gabinecie Weterynaryjnym CHART w Lesznie w momencie otrzymania informacji na Twój adres e-mail "Zamówienie czeka na odbiór".

Jeśli zaznaczyłeś produkt objęty zakazem sprzedaży wysyłkowej, to po wyborze metody płatności jedyny obowiązujący sposób dostawy to "Odbiór osobisty".

Pamiętaj, to Ty decydujesz o wszystkim!

Możesz pozostawić nam również komentarz do zamówienia. 

Krok nr 6 „Twoje dane”

Zaloguj się lub wprowadź swoje dane!

Pamiętaj, jeśli jesteś nowym klientem – masz możliwość rejestracji w serwisie.

Akceptacja Regulaminu jest wymagana – zaznacz opcję.

Możesz skorzystać z newslettera, abyśmy mogli informować Cię o aktualnych promocjach – wybór pozostawiamy Tobie!

Zaznacz opcję „Przejdź do podsumowania” i zweryfikuj wszystkie dane.

Krok nr 7 „Podsumowanie”

Sprawdź poprawność swojego zamówienia i tak:

- wybrany sposób dostawy,

- adres dostarczenia przesyłki,

- adres e-mail, na który zostanie wysłane potwierdzenie zamówienia,

- numer telefonu do powiadomień sms,

- informację o rodzaju płatności, wartości produktów, koszcie transportu i łącznej kwoty zamówienia.

Po właściwie dokonanej weryfikacji, zaznacz opcję „Zamawiam i płacę”.

Krok nr 8 „Potwierdzenie przyjęcia zamówienia”

Otrzymasz informację na temat zakupionych towarów. Ponadto wszystkie szczegóły związane z transakcją zostaną wysłane na Twój adres e-mail podany przy składaniu zamówienia.

 

 

Ważne informacje, o których musisz pamiętać!

- Opcja „Zapłać online przez PayPal” / „Zapłać online przez PayU”

Po wypełnieniu formularza na stronie Sklepu, nastąpi przekierowanie na stronę operatora płatności.

Zatem wybierz sposób płatności. Zaloguj się do swojego konta, aby dokonać zapłaty albo zostań użytkownikiem systemu PayPal/PayU, aby szybciej realizować swoje zamówienia.

- Opcja "Przelew bankowy"

Zamówienie zostanie przyjęte do realizacji po zaksięgowaniu płatności na koncie Sklepu.

- Opcja „Odbiór osobisty”

Skontaktuj się z nami w celu umówienia dogodnej dla Ciebie godziny po uprzednim otrzymaniu informacji o statusie zamówienia "Zamówienie czeka na odbiór".

- W przypadku braku opłaty, zamówienia anulowane są automatycznie po upływie 5 dni roboczych.