VET PROTECTOR Jama ustna SPRAY

Vet PROTECTOR Jama ustna to tiksotropowy płyn stomatologiczny dla psów i kotów, o przedłużonym działaniu. Stosowany przy chorobach błony śluzowej jamy ustnej oraz w limfocytarno-plazmocytarnym zapaleniu dziąseł u kotów. Codzienna aplikacja ogranicza odkładanie się płytki nazębnej, szczególnie u zwierząt nietolerujących szczotkowania.

higiena płyn butelka dozownik stomatologia psy koty jama ustna choroby zapalenie dziąsła płytka nazębna kamień nazębny zęby przyzębie nadwrażliwość infekcja wirusy bakterie herpeswirusy kaliciwirusy

Płyn stomatologiczny dla psów i kotów

Opakowanie: Spray 30 ml

Zastosowanie:

• Po zabiegach stomatologicznych jak usuwanie kamienia, ekstrakcje zęba.
  • W limfocytarno-plazmocytarnym zapaleniu dziąseł u kotów (stomatitis gingivitis).
  • Pomocniczo w leczeniu młodzieńczego zapalenia przyzębia u kotów, zapalenia dziąseł i przyzębia u psów, i kotów, nadwrażliwości na płytkę bakteryjną u psów, infekcji wirusami Herpes i Calici oraz w przebiegu kataru kociego.

Profilaktyka: Zapobieganie chorobom przyzębia (paradontoza), skuteczne ograniczanie odkładania się płytki nazębnej.

Sposób użycia: Przed zastosowaniem wstrząsnąć butelką. Obrócić dozownik o 90 stopni, aby wystawał poza butelkę. Przed użyciem preparatu po raz pierwszy w celu uruchomienia systemu dawkowania - nacisnąć pompkę 3-5 razy. Trzymać butelkę w dłoni z palcem wskazującym na pompce w gotowości do aplikacji. Otworzyć pysk zwierzęcia i skierować dozownik w kierunku powierzchni zębów, dziąseł oraz podniebienia. Jedno naciśnięcie pompki dostarcza 1/2 dawki preparatu. Po zaaplikowaniu preparatu wyczyścić końcówkę dozownika i przekręcić dozownik do dołu w celu jego zamknięcia.

Przechowywać w suchym miejscu w temperaturze do 25°C. Nie zamrażać.

Przechowywać z dala od promieni słonecznych, w miejscu niewidocznym i niedostępnym dla dzieci.

Po użyciu opakowanie zutylizować zgodnie z lokalnymi przepisami.

Skład: /patent producenta/.