Peptivet Oto Gel 25 ml

Peptivet Oto Gel to preparat dla psów i kotów do stosowania przy zapaleniu ucha zewnętrznego. Wykazuje natychmiastowe działanie przeciw drobnoustrojom wywołującym zapalenie.

higiena butelka żel psy koty ucho uszy zapalenie drobnoustroje ochrona przeciwzapalne

Zapalenie ucha zewnętrznego

Opakowanie: Żel 25 ml

• Unikalny, syntetyczny peptyd AMP2041 jako alternatywa do powszechnie stosowanych środków przeciwdrobnoustrojowych.
  • Synergistyczne działanie AMP2041 - zarówno z chlorhehydyną (0,07%) oraz z tris-EDTA.
  • Zapobieganie podrażnieniom i przywracanie bariery ochronnej skóry.
  • Glicerofosfoinozytol lizyny i witamina PP o działaniu przeciwzapalnym.

Stosowanie: co 48 godzin.

Koty - po wyczyszczeniu ucha wprowadzić żel do kanału słuchowego - 1 naciśnięcie pompką

Psy małe i średnie - po wyczyszczeniu ucha wprowadzić żel do kanału słuchowego - 2 naciśnięcia pompką

Psy duże - po wyczyszczeniu ucha wprowadzić żel do kanału słuchowego - 3 naciśnięcia pompką

Delikatnie wmasować w podstawę zewnętrznego przewodu słuchowego dla równomiernego wprowadzenia produktu.

Okresy pomiędzy aplikacjami i ilość stosowanego produktu można zmienić według zaleceń lekarza weterynarii.

UWAGA! Upewnić się, że błona bębenkowa jest nienaruszona.

Skład: AMP2041 (peptyd); Diglukonian chlorheksydyny max 0,07%; Tris-EDTA; Witamina PP; Cynk PCA (pirolidynokarboksylan cynku); Glicerofosfoinozytol lizyny; Celuloza; Pirolidon poliwinylu; Woda destylowana.