Linkskin Spray 200 ml

Linkskin Spray to preparat do pielęgnacji skóry psów i kotów. Normalizuje powłokę skórną i wzmacnia mikroflorę bakteryjną skóry dzięki tyndalizowanym pałeczkom kwasu mlekowego (Lactobacillus rhamnosus, Lactobacillus reuteri), i polifenoli roślinnych. Do stosowania miejscowego.

higiena butelka dozownik spray psy koty dermatologia pielęgnacja skóra okrywa włosowa wzmocnienie mikroflora atopia atopowe zapalenie skóry

Zdrowa skóra i piękna sierść

Opakowanie: Spray 200 ml

• Zapobieganie i przeciwdziałanie zaburzeniom skórnym np. atopowemu zapaleniu skóry.
  • Przywracanie równowagi skóry i przeciwdziałanie zmianom flory bakteryjnej.

Stosowanie i dawkowanie: Nakładać 1-2 razy dziennie na całą powierzchnię ciała, aż skóra będzie dokładnie zwilżona. W przypadku grubej lub długiej sierści należy nakładać pod włos.

Nie płukać i nie suszyć.

Powtarzać aplikację przez co najmniej 15 dni lub zgodnie z zaleceniami lekarza weterynarii.

Może być stosowany zarówno w połączeniu z innymi lekami, jak i w okresach pomiędzy terapiami lekowymi.

Nie ma przeciwwskazań do stosowania preparatu u zwierząt o masie ciała poniżej 3 kg i młodszych niż 12 miesięcy.

Skład: Tyndalizowane bakterie mlekowe (Lactobacillus rhamnosus, Lactobacillus reuteri); Polifenole roślinne; Suchy ekstrakt z tamaryndowca; Ekstrakty z alg; Woda dejonizowana.