Linkskin 32 tabletki

Linkskin to preparat poprawiający kondycję skóry dla psów i kotów. Stosowany przy dermatozach i nadmiernym wypadaniu włosów. Doskonale wzmacnia mikroflorę bakteryjną skóry, poprawiając jednocześnie funkcjonowanie jej bariery ochronnej. Dodatkowo, usprawnia motorykę jelit.

Psy Suplementy Koty Suplementy

suplementacja tabletki psy koty dermatologia skóra dermatoza dermatofity wypadanie sierści okrywa włosowa bakterie

Zdrowa skóra i piękna sierść

Opakowanie: 32 tabletki

• Zapobieganie i przeciwdziałanie zaburzeniom skórnym np. atopowemu zapaleniu skóry.
  • Zapobieganie i zmniejszenie świądu oraz objawów klinicznych alergicznego i atopowego zapalenia psiej, i kociej skóry.

Stosowanie i dawkowanie:

Koty - 1/2 tabletki dziennie na każde 5 kg m.c.

Psy - 1 tabletka dziennie na każde 10 kg m.c.

Może być stosowany zarówno w połączeniu z innymi lekami, jak i w okresach pomiędzy terapiami lekowymi.
Nie ma przeciwwskazań do stosowania preparatu u zwierząt o masie ciała poniżej 3 kg i młodszych niż 12 miesięcy.
Zalecany okres stosowania: 2 miesiące.

Skład: Minerały; Polifenole roślinne z hydrolizowanej lignocelulozy; Drożdże; Odwodnione białka zwierzęce; Maltodekstryny; Tyndalizowane Lactobacillus rhamnosus SGL 06; Sole kwasów organicznych magnezu; Ekstrakt z suchego ogórka; Olej z wiesiołka; β-kazeina; Tyndalizowane Lactobacillus reuteri SGL 01; Colostrum, Ultrafiltrowane białka zwierzęce (β- defensyny).