VFCC Ear Therapy

Veterinary Formula Clinical Care leczniczy płyn do pielęgnacji i czyszczenia uszu dla psów, i kotów. Przeciwdziała infekcjom grzybiczym i bakteryjnym powstałym na tle alergicznym, nadmiaru wilgoci, czy wosku w kanale słuchowym, roztoczy, nadmiernego wzrostu włosów w uchu lub niedoczynności tarczycy. Dodatkowo, skutecznie redukuje nieprzyjemne zapachy, zaczerwienienia i obrzęki.

higiena płyn butelka psy koty uszy pielęgnacja infekcja czyszczenie grzyby bakterie drożdżaki

Infekcje lub pielęgnacja uszu

Preparat leczniczy dla psów i kotów

Wskazania: Alergia; woszczyna; podrażnienia; świąd i zaczerwienienie; zapach.

Właściwości: Skutecznie leczy infekcje bakteryjne, grzybicze i drożdżakowate. Czyści i dezynfekuje kanał słuchowy. Zmniejsza zaczerwienienia i obrzęk. Bezalkoholowy. W pełni bezpieczny.

• Nie zawiera parabenów.

Sposób użycia: Wypełnić kanał uszny preparatem VFCC Ear Therapy. Masować okolice ucha, w szczególności pod kanałem słuchowym, a następnie pozwolić zwierzakowi potrząsnąć głową. Delikatnie oczyścić uszy przy pomocy płatka kosmetycznego lub ręcznika.

UWAGA! Do stosowania miejscowego tylko u psów i kotów w wieku powyżej 12 tygodni.

Przechowywać poza zasięgiem dzieci.

Przechowywać w oryginalnym opakowaniu w suchym, chłodnym miejscu i z dala od światła słonecznego.

Unikać kontaktu z oczami.

Skład: Woda oczyszczona; Glikol propylenowy; Gliceryna; Kokamidopropylobetaina; Polisorbat 20; Tetrasodium EDTA; Kwas mlekowy; Kwas benzoesowy; Kwas salicylowy; DMDM-hydantoina; Ketokonazol USP; D&C Red.