Szampon SeptiActiv

SeptiActiv to szampon dla psów i kotów z tendencją do łojotoku oraz nadmiernego łuszczenia się skóry. Doskonale oczyszcza skórę i sierść, utrzymując jej właściwe pH. Stosowany zapewnia odpowiednie natłuszczenie i nawilżenie naskórka, odbudowuje zniszczone partie skóry.

Firma Vetfood jest twórcą suplementów o najwyższej jakości. Ich różnorodność po... więcej..

Psy Szampony Koty Szampony

szampony tubka psy koty higiena łojotok łuszczenie sierść skóra okrywa włosowa gruczoły świąd antyseptyk bakteriobójczy

Szampon dla skóry łojotokowej u psów i kotów

Działanie: Preparat bogaty w substancje aktywne usuwające martwe komórki z powierzchni skóry. Zapewnia odpowiednie natłuszczenie i nawilżenie naskórka, poprawiając jednocześnie jakość okrywy włosowej.

Właściwości: Jałowiec normalizujący działanie gruczołów łojowych, poprawia krążenie krwi pod skórą i utrzymuje ją w prawidłowym natlenieniu. Zmniejsza świąd, wykazuje działanie antyseptyczne, bakteriobójcze oraz bakteriostatyczne. Aloes utrzymujący prawidłowe nawilżenie naskórka; odżywia i chroni przed infekcjami; reguluje pracę gruczołów łojowych. Gliceryna o działaniu silnie nawilżającym; regeneruje i łagodzi podrażnienia skóry; wspiera skórę przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych.

Stosowanie: Zmoczyć zwierzę ciepłą, bieżącą wodą, nałożyć i wmasować szampon w sierść i skórę do wytworzenia piany. Spłukać pod bieżącą wodą. Następnie ponownie nałożyć szampon i pozostawiać na 10 min. Dokładnie spłukać pod bieżącą wodą. Wytrzeć ręcznikiem i wysuszyć na wolnym powietrzu.

Problemy z łojotokiem i widoczne objawy chorobowe - 2-3 razy w tygodniu przez 2-3 tygodnie; po unormowaniu się stanu zapalnego oraz objawów chorobowych można zmniejszyć częstotliwość kąpieli -  do jednej co 7-10 dni lub wg zaleceń lekarza weterynarii

Profilaktycznie - 1-2 razy na miesiąc lub wg zaleceń lekarza weterynarii

Nie suszyć suszarką. Można przesuszyć skórę, czego efektem będzie nasilony świąd i zmiany skórne.

Stosować wyłącznie u zwierząt.

Chronić przed dostępem dzieci.

Przechowywać w temperaturze 4-25°C.

Skład: Jałowiec; Aloes, Gliceryna.