Arthro Paste

Arthro Paste to preparat dla psów i kotów, wspomagający metabolizm stawów w przypadku choroby zwyrodnieniowej.

Karmy uzupełniające produkowane przez firmę Dolfos to bardzo dobre produkty, które wspierają... więcej..

Suplementy Koty Psy Suplementy

suplementacja pasta psy koty wspomaganie stawy choroby kwas hialuronowy kolagen chondroityna glukozamina maź chrząstka

Wspomaganie metabolizmu stawów w przypadku choroby zwyrodnieniowej

Karma uzupełniająca dietetyczna dla psów i kotów

Opakowanie: Pasta 100 g

Właściwości: Preparat zawiera kwas hialuronowy, kolagen typu II, chondroitynę, glukozaminę - składniki chrząstki i mazi stawowej. Dodatkowo, ekstrakt z Boswellia serrata oraz witaminy C i E - naturalne przeciwutleniacze.

Instrukcja stosowania:

Koty i małe psy - 1-2 g dziennie

Psy średnie - 2-4 g dziennie
Psy duże - 4-5 g dziennie
1 łyżeczka = 5 g
Zalecany czas stosowania: wstępnie do 3 miesięcy

Przed użyciem lub przedłużeniem okresu stosowania zaleca się konsultację z lekarzem weterynarii.

Skład w 5 g: Siarczan glukozaminy 600 mg; Siarczan chondroityny 300 mg; Hydrolizowany kolagen typu II 200 mg; Kwas hialuronowy 40 mg; Witamina C 50 mg; Witamina E 10 mg; Mangan 1,15 mg; L-Metionina 50 mg; Olej rybi; Lecytyna; Suszone drożdże piwne; Produkty przetwarzania roślin - Ekstrakt z Boswellia serrata.

Składniki analityczne w 5 g: Białko surowe 9%; Oleje i tłuszcze surowe 33%; Popiół surowy 0,5%; Włókno surowe 0,4%; Kwasy tłuszczowe Omega-3 1000 mg; Kwas eikozapentaenowy (EPA) 30 mg; Kwas dokozaheksaenowy (DHA) 20 mg; Witamina E 10 mg; Metionina 52 mg; Mangan 1,15 mg.