MAXI/GUARD Zn7 Derm

MAXI/GUARD Zn7 Derm to naturalny środek przeciwzapalny, wspomagający gojenie powierzchownych ran, otarć oraz innych zmian skórnych. Dodatkowo, nie zawiera steroidów, alkoholu, antybiotyków i innych substancji szkodliwych, mogących naruszać integralność skóry zwierząt.

Firma Vetfood jest twórcą suplementów o najwyższej jakości. Ich różnorodność po... więcej..

Psy Higiena Koty Higiena Gryzonie i króliki Dodatki Gady Ptaki Dodatki Fretki Dodatki Konie Dodatki

Dermatozy, ziarniaki z wylizywania, koci trądzik

Preparat dla psów, kotów, gryzoni, królików, ptaków, gadów, płazów, fretek i koni

Wskazania: Otarcia, rany. Zmiany skórne. Ziarniak z wylizywania. Ropne zapalenie skóry. Alergiczne kontaktowe zapalenie skóry. Głębokie ropne zapalenie skóry. Głębokie zapalenie mieszków włosowych w okolicy podbródka u kotów (koci trądzik).

MAXI/GUARD Zn7 Derm zawiera naturalny zneutralizowany cynk o miejscowym działaniu przeciwświądowym. Zapobiega wysuszeniu skóry.

Stosowanie: Dokładnie przemyć i osuszyć obszar dotknięty zmianami chorobowymi, a następnie spryskać go. Stosować 1-2 razy dziennie. Na obszary ze zmianami skórnymi można stosować opatrunki ochronne lub pozostawiać je odsłonięte.

Rozpylacz z pompką ułatwia aplikację preparatu.

UWAGA! Jeśli po 7 dniach leczenia nie zostanie zaobserwowana poprawa, należy skonsultować się z lekarzem weterynarii.

Skład: Woda dejonizowana; Gliceryna; Glukonian cynku; L-lizyna; Tauryna; Karboksymetyloceluloza; Metyloparaben; Propyloparaben.